Om mig

Jag gillar fotboll, har Real Madrid som favoritlag, men såklart har jag inget emot Barca! Jag gör även musik

torsdag 14 juli 2011

Summerar veckan som gått!

Jag har varit på semester och kunde inte skriva, ingen WiFi, inget internet, inga pengar på mobilen heller.

Så jag kan summera veckan lite snabbt:).


Fontas flyttas upp till Barcas A-lag. Talangens kontrakt gäller till juni 2013.

Reals backar Pepe och Ramos förlänger. Ramos förlänger till 2017 och Pepe till 2016.

Även Pedro förlänger, fast för Barca! Ända till juni 2016 sträcker sig kontraktet.

Vänsterbacken Coentrao är klar för Real. 270 miljoner kronor kostade han.

Enligt den spanska tidningen AS är Alexis Sanchez klar för Barca. 400 miljoner kostar han.

1 kommentar:

  1. jaa !
    så skare vara, fart på nyhter och ting ! :)

    SvaraRadera

Skriv Ditt inlägg här!