Om mig

Jag gillar fotboll, har Real Madrid som favoritlag, men såklart har jag inget emot Barca! Jag gör även musik

fredag 20 maj 2011

Ferguson förbjuder allt "twittrande"

Sir Alex Ferguson, Uniteds tränare i 25 år. När kommer mannen att sluta, han är en av de bästa tränarna i världen, han är 69 år. 11 ligatitlar på 24 säsonger inte dåligt!

Nu vill han förbjuda spelarna att twittra och vill att de ska läsa en bok istället.

Såhär säger Sir Alex:

- Jag fattar inte hur någon orkar med det där. Hur kan man ha tid? Det finns en miljon saker man kan göra i stället. Gå till biblioteket och läs en bok. Seriöst, det är slöseri med tid, säger Ferguson enligt BBC.

Den flitige twittraren Rio Ferdinand kan alltså förbjudas att twittra.


Tycker du att det är rätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv Ditt inlägg här!