Om mig

Jag gillar fotboll, har Real Madrid som favoritlag, men såklart har jag inget emot Barca! Jag gör även musik

måndag 20 juni 2011

520 miljoner?

Ji-Sung Park har ett år kvar på kontraktet med United och kan dra till Spanien efter det. Atleticó de Madrid har visat intresse.

– På grund av omständigheterna så kanske jag lämnar United och pensionerar mig i en annat lag, sa Park.

***

Agüero, ett av Silly Seasons hetaste rykte nu är påväg bort från Atleticó de Madrid. Real, Juve och Chelsea har visat intresse. Främst Chelsea som har gett ett bud på hela 520 miljoner kronor enligt Daily Star. 

Men hans svärfar Diego Armando Maradona har ju tidigare gått ut och sagt att han stannar i Madrid. Och det ger Real chansen, men enligt mig så behöver inte Real honom. 

***

Atleticó de Madrid handlar det om igen. Galatasaray är nog sugna på tre spelare från Madrid. Diego Forlan, Tomas Ujfalusi och José Antonio Reyes.

***

//Sami

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv Ditt inlägg här!