Om mig

Jag gillar fotboll, har Real Madrid som favoritlag, men såklart har jag inget emot Barca! Jag gör även musik

söndag 12 juni 2011

Riktig fotbollskväll, ikväll!

Corinthians - Fluminense TV4 Sport 20:55

Corinthians har stjärnor som Roberto Carlos och Ronaldo. Fluminense vann Brasilianska ligan förra året. Det ska förhoppningsvis bli en rolig, spännande match!


(U21) Spanien – England
12 juni 20:45
Herning Stadion, Herning
Domare: Markus Strömbergsson
Tips: 2-1, Parejo, Jeffren och Welbeck (Svenska fans)

Det ska bli intressant att se U21-emslutspelet. Idag spelar Spanien mot England, klockan 20:45. Jag tror att Spanien vinner med 3-1 faktiskt!

Enligt Svenska Fans så vinner Spanien med 2-1 men jag tycker att Spanien har en starkare startelva!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv Ditt inlägg här!