Om mig

Jag gillar fotboll, har Real Madrid som favoritlag, men såklart har jag inget emot Barca! Jag gör även musik

tisdag 14 juni 2011

Thiago Silva till Barca?

Thiago Silva har det ryktats om väldigt mycket. Men nu verkar han ha pratat med Barcelona och ska tala med Milans chefer.

Palermo bekräftar nu intresse från tre klubbar för Javier Pastore.

– Det har förekommit kontakt med Chelsea, Madrid och Barcelona gällande Pastore, säger klubbens president Maurizio Zamparini till italiensk press.

Men Real verkar få tag i honom. De har velat ha honom sedan förra året faktiskt.  

***

Och till sist, årets, kanske hetaste rykte, Neymar da Silva Santos Júnior. Killen som har gjort succé i Santos är påväg till Chelsea, Real eller Barcelona. Närmast nu är Real.

Vart ska Neymar?

Kommentera!

*** 
Av dessa tre så ser jag bara Thiago Silva i Real. Samtidigt som Neymar går till Barca eller Chelsea och Pastore till Barca!


Mer kommer imorgon

// Sami

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv Ditt inlägg här!