Om mig

Jag gillar fotboll, har Real Madrid som favoritlag, men såklart har jag inget emot Barca! Jag gör även musik

fredag 17 juni 2011

Fabregas orkar man inte skriva om...

Det har ryktats om Cesc Fabregas i... ja... 1 månad nu. Och man orkar inte skriva om honom, men Barcelona vill sänka priset ytteligare. Och det tillåter inte Arsenal som har sagt 369 miljoner kronor!

***

Samuel Eto'o vill till Premier League.

– Jag är 30 och mitt nästa kontrakt kommer vara mitt sista stora så jag måste bestämma mig för om jag vill stanna i Inter eller inte, säger han enligt Daily Mirror.

Chelsea, Tottenham och Arsenal är sugna på honom. Problemet är att de inte har råd med hans lön (185 000 pund i veckan), men han är beredd att sänka lönen.

– Om det handlar om två hundra eller tre hundra tusen spelar ingen roll för mig. Att spela i England är något jag tänkt på under en tid och vad som spelar roll är att hitta ett bra lag.


***

Ännu ett rykte, Carlos Tevez kan vara påväg bort från City, nu kan en ersättare i form av ovanstående Eto'o. Men detta är bara ett rykte så det behöver inte vara sant!


Vart ska Tevez? Vart ska Eto'o, Kommentera!
***
//Sami

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv Ditt inlägg här!